.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از صیادان غرق شده در بابلسر

رئیس سازمان شیلات ایران به تشریح آخرین اقدامات انجام شده توسط نیروهای امداد و نجات برای اطلاع یافتن از وضعیت سه صیاد مفقود شده در دریا پرداخت.

وحید زارع ماهفروزی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات شناورهای صیادی به دلیل طوفان سحرگاه 22 شهریور ماه سال جاری گفت: ساعت 30 دقیقه بامداد روز جمعه 22 شهریورماه سال جاری، وقوع باد و طوفان شدید دردریای خزر توسط یگان حفاظت منابع آبزی شهرستان نوشهر به اداره کل شیلات مازندارن اطلاع داده شد و با اعلام به موقع به شناورهای صید کیلکا بالغ بر35 فروند شناور توانستند با وجود این شرایط سلامت به ساحل بازگردند.

معاون وزیرجهاد کشاورزی عنوان کرد: از 41 فروند شناور صیادی که در حال فعالیت صید بودند، 35 فروند در شرایط طوفانی با سلامتی کامل به ساحل بازگشتند و خدمه، ملوان و ناخدای دو شناورکه در نزدیکی ساحل لنگر انداخته بودند نیز توسط مدیریت امداد و نجات بنادر و کشتیرانی نجات یافته اند.

وی اعلام کرد: متاسفانه از مجموع 41 فروند شناور صید کیلکا، 4 فروند دراثر این حادثه دردریا غرق شده اند، که البته 9 نفراز 13 نفر خدمه، ملوان، ناخدا و نیروی موتوری که بر روی این تعداد شناورها فعالیت داشتند، توسط نیروهای امداد و نجات به سلامت به ساحل بازگشته اند.

زارع اظهارداشت: از4 نفر باقی مانده، یک نفر فوت شده و با گذشت 36 ساعت از وقوع این حادثه تجسس برای یافتن سه نفرمفقود شده همچنان ادامه دارد و به منظور یافتن این افراد و کسب اطلاعات دقیق تر با ادارات کل استانهای گیلان و گلستان ارتباط برقرار شده است.

وی افزود: برای ادامه تجسس هم اکنون هماهنگیهای لازم با کشور ترکمنستان نیز انجام شده تا درصورت مشاهده موارد مشکوک، با اطلاع رسانی به موقع آنان بتوانیم نیروهای امداد و نجات را عازم کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به تشکیل گروه مدیریت امداد و نجات در اداره کل شیلات بابلسر با همکاری ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری مازندران بلافاصله پس از وقوع این حادثه اظهارداشت: به منظور آغاز عملیات گشت زنی و تجسس افراد مفقوده در ابتدای وقوع طوفان و باد بلافاصله فعالیتها از سوی معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران، فرمانده حفاظت منابع شیلات ایران، مدیرکل شیلات مازندارن، مدیرکل هلال احمر، رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه، استانداری و فرمانداری شهرستان و مسئولان استانی آغاز شد.

وی عنوان کرد: با پشتیبانی استانداری مازندران و فعالیت مدیر کل هلال احمر یک فروند بالگرد در روز جمعه بلافاصله به محل اعزام شد و امروزبا گذشت 36 ساعت از این حادثه یک بالگرد دیگر نیز اضافه شده و در مجموع در استان مازندارن حدود 52 شناورمجهز به رادار تجسس زیرآب با همکاری شیلات و بنادر و کشتیرانی به تجسس فعال شده اند.

زارع اعلام کرد: در حال حاضر بالگرد هلال احمرجهت تکمیل عملیات گشت زنی درعمق دریا فعال است و کلیه فعالیتها و تجسس تا اطلاع یافتن از وضعیت افراد مفقود شده ادامه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.984 seconds.